27. lokakuuta 2010

Ei peltoa kynnetä kylkeä kääntämällä

Apua apua! Minnä oon voinut hukata koko aamun?
Heräsin puol yhdeksän aikoihin ja nyt kello on jo yli 11!! Ja mitä mä olen tehnyt? EN MITÄÄN!

Niinpä niin..
ja tietysti nyt fiksuna tyttönä päätin sitten tulla kirjottamaan tänne sen sijaan että tekisin jotain fiksumpaa, kuten söisin nopeesti ja lähtisin miniteatterille (kyllä mä sinne ehdin helposti kahdekstoista vaikka lähtisin varttia vaille, mut ois kiva olla ajoissa)
Mutta oli vaan pakko tulla lisäämään kuvat eilisen illan vaatteista ja uskalsin laittaa punasta huulipunaa töihinkin;P aiemmin en oo viittiny, mutta nyt toi rakastus kyllä vei voiton:)






Lisäks pääsin pitkästä aikaa ulkoiluttamaan mun sinisiä sukkiksia (tätä rakastan syksyssä/talvessa, sukkahousut<3) ja kaulaan sujahti hollannista, muistaakseni Bijou Birgittestä ostamani ankkuri koru. Oli vähän merimies henkistä siis, sinistä ja kirkkaan punaista.

Mietin välillä kuinka monta omaa kuvaa on liikaa per yks postaus? Mulla se raja menee varmaan rikki aina sillon tällön.. no toivottavasti tää lärvi ei liikaa kyllästytä. Sillä eilen illalla pohdin vähän halloweetia varten kissa meikkejä ja tulin taas intoilleeks mustan polkkaperuukkini kanssa (haluaisin kiskasta sen päähän joskus jopa normi päivänä)






Mustat hiukset vois olla aika nam, mut sit pitäis värjää niin usein sun muuta, koska juurikasvu ois niin kamala. Ja mustasta ois sit niin vaikee lähtee mihinkään muuhun väriin ilman värinpoistoja. Joten jää (edelleen) vaan haaveeks ja päähän hautumaan..

Nyt kiskasen äkkiä ton tomaattikeiton ja sitten kohti minaria.

Aurinkoki vähän kurkkii, taitaa tulla hyvä päivä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti