6. heinäkuuta 2012

Enkä muista ketään muita näistä öistä valvotuista


Kirjoitan nyt suomeksi taas vaihteen vuoksi (lue: koska en jaksa miettiä englanniksi)

Niih, tänään on tositositosi hyvä aamu :) aivan loistava fiilis. Johtuen hyvästä musiikista, auringosta ja siitä tiedosta että illalla saan ihan parhautta seuraa
ja jotenkin kämpän siisteys (mikä on ihan omaa ansiota) piristää myös, on se mukavampaa elää näin, kun sellasessa sikolätissä joka tää oli vielä alku viikosta.


Toi paita on aivan mun suosikki nykyään (ginasta, en muista paljonko..) se on kivasti löysä ja silti semmonen sopiva, sais ehkä olla ihan aavistuksen pidempi kyl..
kuvissa ei näy se yks juttu mistä tykkään siinä kovasti, mutta topissa on aika matalle laskeutuva selkä (siis avonainen)



Joop, kuvissa ei myöskään näy kaikki jalkojen mustelmat, ilmeisesti ne on sen verran haaleita jo :)
koska mun jalat näytti jossain vaiheessa (varsinkin sisäreidet ja pohkeet) sellasilta pantterikuvioisilta, kiitos tankotanssin :P
Mutta noh, lisää tulee taas sunnuntaina, tää viikko on ollu harvinainen siitä, että mulla on vaan yhtenä päivänä tankoilua..

ai niin ja yks syy miks nyt aamulla kuvailin on, että sain kerrankin otsiksen kuviin, koska kohta taas kiharran sen sillee pois naamalta, on niin kuuma ja töissä tulee hiki, etten pidä sitä kovinkaan usein noin naamalla.


Jepjep, aika turhaa höpötystä taasen :P

tossa muuten hyvä biisi ja hyvä yhtye, aaaaaivan ihanaa. Oon rakastanu niiden biiseihin, varsinkin tohon, kaatosateessa, hillittyy ja hallittuu, helsinki ja minä sinua rakastan.

ei mul muuta :P
hyvää huomenta ja hyvää heinäkuuta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti