4. joulukuuta 2010

Minä, minä, minä


(pallomekko H&M, kengät Mekka)


(Kaulakoru KappAhl, rannekoru (vyö) pieces, paita H&M)


(punainen kynsilakka jossa hileitä Models Own (seppälästä))


(mekko Aleksi13, kengät Primark)



Tänään siis vaan vähän vaatepostailua ja pikkulisänä vielä kuvat joulukorteista joita oon väsäilly, tässä siis äidin ja pikkusiskon kortit. (äidin molemmin puolin) Oon ihan hulluna askarteluun ja kaikkeen sellaseen näpräilyyn, joten on ihanaa kun on hyvä syy tehdä kortteja ihmisille:) Lahjojakin oon jo jonkun verran löytäny, joten ehkä selviän tänä vuonna ilman sen suurempaa stressiä sen suhteen.

Nyt heitän aamupalan nassuun ja lähden siskon kanssa kaupungille (ja ei en ollut eilen viihteellä ja vasta siksi nyt aamupalalla, vaan olin blokkaamassa verkatehtaalla, Stalingrad cowboys:in konsertin ajan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti