29. joulukuuta 2010

Laiminlyöntejä..

Niin monen monen asian suhteen (kuten opiskelu ja kaikki muu sellanen) loma ei todellakaan tee kovin hyvää mulle..
Ensinnäkin alan ajatella liikaa ja tulevaisuuden ahdistus vyöryy päälle ihan valtavalla voimalla ja sit jätän opiskelu hommat tekemättä (jotka on jo myöhässä!!) ja kaiken muun, vaikka nimenomaan sitä EI pitäis tehdä.
Lisäks oon haaveillu kesästä taas.. mun vuosi menee niin, ruska-aika, joulu ja kesä. Siinä se:P ja joo.. tänä  vuonna taas onneks myös Levi ja laskettelu hiihtolomalla.. tai no, miten mun nyt loma-ajat ikinä lasketaankaan.
Anyway, olen myös pahasti laiminlyönyt tätä blogia nyt. Mutta tänään katselin kaikenlaisia koneelle tallentamiani kuvia (tallentelen niitä aika tositosi usein) ja että tuli kesä ikävä, sellanen pukeutumis inspis iski.. ja huomenna pääsen shoppailee, ei hyvä yhdistelmä, kesä kun on vielä kaukana:P
(lisäks henkkamaukan kevät kuvasto tuli, tittidii)

Tiedättehän ne, loputtomat autoretket, jotka on parhaita just siks, ettei niillä oo mitään määränpäätä



Kesätyyli nro 1 (kaikki ne on samantapasia.. mut tässä anyway) mutta siis turkoosia ja muita värejä, legginsit, tollaset kivat aurinkolasit ja laukku ja helinä kilinä koruja



tyyli nro. 2 farkkushortsit, printtipaita, huivit hiuksissa ja iso kassialma laukku, tähän sopis myös nahkatakki





Ja sit tää löysämekko bootsit/tollaset nillkurit ku ylimpänä ja sit joku olkihattu tms. iso nahkalaukku ja päälle ohut reikä neule.

Kaapissa (vaatehuoneessa nykyään) oottaa tietty kesää myös pitkä valkonen hippihame ja muita ihanuuksia..) ah mä niin haluan kesän.


Ja näistä fiilistelyistä vois nyt yrittää irrottautua ja saada jotain fiksumpaa aikaseks
uuttavuotta ootellessa;P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti