6. toukokuuta 2012

vappu, blues perjantai ja täydellinen lauantai


Niih, kuvat siis tällä kertaa koostuu vapusta, joka oli kyllä tosi mukava.
Töissä hihkuin ja kihisin koko päivän hyvää tuultani ja illalla oli parasta nähdä kavereita ja siskoa.
Oli siis kaverin tuparit ja sen jälkeen haahuilua keskustassa.
Tiistaina sain kyydin kotiin kaverilta ja syötiin mäkkiateriat keskellä tyhjää prisman parkkipaikkaa, oli hassun pysähtynyt ja onnellinen olo.




Perjantaina olin kuuntelemassa kaverin kanssa bluesia ja iski järkyttävä keikka kuume (siis päästä ite laulamaan pitkästä aikaa johonkin..) Pitää yrittää järkätä joku keikka mun ja kaveri duolle :)
ai niin ja lupauduin tanko esitykseen elokuussa, jäääääännnittää :P



Lauantai oli jotenkin raukeen onnellisella tavalla täydellinen päivä. Heräsin ajoissa ja menin kirjastoon (mä niin tykkään kirjastoista.. niissä on jotain kivan rauhallista ja turvallista.. vaikka mun eka muisto kirjastoista onkin aivotärähdys joskus pienenä)
Sitten kävin kahvilla ja luin hyvää kirjaa
ja ostin (ja istutin) salaatin siemeniä ja yhden kukan.
Illalla tortilloja ja hyvä leffa ja elämä oli jotenkin niin kivan kevyttä ja tyyntä.. (myrskyn edellä? toivottavasti ei sentään..)



Ai niin.. oon rakastunu (uudestaan) tähän musiikkiin
Meghan Tonjes on vaan jotain ... huuh, tykkäisin laulaa sen biisejä :)

Hyvää kevättä, meitsi alkaa siivoilee :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti