6. marraskuuta 2011

Musiikkia, ikävää, marraskuuta, joulujännitystä, töitä ja kummaa


Minä rakensin muurini
tiili jokaiselle ilkeälle sanalle
jokaiselle turhalle kyyneleelle
jokaiselle loukkaukselle
ja pettymykselle


Minä rakensin muurini
ettei kukaan näkisi minua
huomaisi sitä huutavaa tuskaa
kirvelevää kipua
ja avoimia haavoja
heikkoutta


Minä rakensin muurini
ja tein niistä niin korkeat
että onnistuin jopa unohtamaan
miltä se tuntuu
kun voi vain käpertyä jonkun toisen kylkeen
toisen turvallisuuteen


ja olla onnellinen


Hetki ehti taas vierähtää laiskana tän blogin suhteen. On ollu niin kiirettä tulijuttujen kanssa, oli ensimmäinen keikka perjantaina (hii, oli jännää, meni hyvin)
Tässä vähän kuvia äidin ja siskon uudesta asunnosta (ja minusta, ylläripylläri)
ja taas omaa runoilua

Miten nyt voi olla jo marraskuu?


ps. Biffy Clyro on loistava bändi, suosittelen (oon koukussa Born on a horse biisin alkuun, se rytmi on niin jännä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti