18. tammikuuta 2011

siiiiiiiiivoilua

Oon nyt siivonnut (enemmän tai vähemmän) pari päivää, koska oon tosi hidas tässä hommassa.. nyt hoidin tiskit joita oli ehtinytki kertyä ihan kiitettävästä, mä kun olen sitä tyyppiä, joka tiskaa sitten kun ei oo enää aamlla kahvikuppia tai haarukkaa millä syödä.
Mä itseasiassa nautin siivoomisesta, varsinkin tälläsissä tilanteissa kun nyt, koska sillä voi siirtää jonkun muun asian (prosessidraamasuunnitelma) tekemistä. Vaikka eihän sen tehtävän deadline siitä minnekään siirry, mutta sitten mulla on (ainakin leikisti) parempaa tekemistä..

Huhhuh




Lupaan tehdä sen tehtävä, imuroin vaan nopeesti ja sit katon sen kirjalistan ja lähden kirjastoon.. ehkä

(mm nam! eilinen ilta meni Lenny Kravitzin, Elviksen, Paul Ankan, Semmareiden ja Chuck Berryn tahtiin, sama jatkuu tänäänkin, all my men <3)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti